För att hålla koll på nivån
Produktregistrering
För dig som köpt en Gobius, passa på att registrera din produkt nu så får du tillgång till vår fria support, 9 till 9 varje dag.
För att hålla koll på nivån
Recensionerna är mycket positiva för Gobius, och nu vill jag ta till mig egna erfarenheter. Har även en mekanisk/elektrisk Wema men vill utvärdera hur det fungerar att övervaka via app. Vidare önskar jag en exaktare nivåangivelse från 0 – 60 liter.
Verkar vara en smidig lösning för att undvika att överfylla septitanken
Septic
För att veta mera exakt hur mycket bränsle jag har och förbrukar på min fritidsbåt
I already had the sensors onboard and I upgraded to Gobius 4 controller unit
Mäta nivå i vattentank
Svartvattentank i båten och ersätter tidigare Dometic mätare.
Verkar till att vara bra mätare.
Will send an emailSaw it at IBEX
För dig som köpt en Gobius, passa på att registrera din produkt nu så får du tillgång till vår fria support, 9 till 9 varje dag.