It is in a boat I bought in May-25 (Sealine F42 from 2011)
I want to use it so I will know when our Black water waste tank is getting full.
It is in a boat I bought in May-25 (Sealine F42 from 2011)
I want to use it so I will know when our Black water waste tank is getting full.
Ny panel önskas septik. Va med en Dometic. Men gillar original grejer . Mvh Jörgen
Läs merRecensionerna är mycket positiva för Gobius, och nu vill jag ta till mig egna erfarenheter. Har även en mekanisk/elektrisk Wema men vill utvärdera hur det fungerar att övervaka via app. Vidare önskar jag en exaktare nivåangivelse från 0 – 60 liter.
Läs merVerkar vara en smidig lösning för att undvika att överfylla septitanken
Läs merFör att veta mera exakt hur mycket bränsle jag har och förbrukar på min fritidsbåt
Läs mer
För dig som köpt en Gobius, passa på att registrera din produkt nu så får du tillgång till vår fria support, 9 till 9 varje dag.